Forslag
Felix Drud
2009-08-25 13:59:31 UTC
Hej
Skal forslag til generalforsamlingen sendes til bestyrelsen før denne
finder sted? Eller kan jeg blot tage det op på dagen?
vh
Felix E. Drud
felixdrud.eu
Mads Martin Jørgensen
2009-08-25 14:04:57 UTC
Post by Felix Drud
Skal forslag til generalforsamlingen sendes til bestyrelsen før denne
finder sted? Eller kan jeg blot tage det op på dagen?
Hvis du kan nå at få det med i indkaldelsen er det jo i princippet
bedst. Ellers ryger det under "Eventuelt".
--
Mads Martin Joergensen, http://mmj.dk
"Why make things difficult, when it is possible to make them cryptic
Bo Thorsen
2009-08-25 14:07:24 UTC
Post by Felix Drud
Hej
Skal forslag til generalforsamlingen sendes til bestyrelsen før denne
finder sted? Eller kan jeg blot tage det op på dagen?
Jeg er sikker på, at du kan finde svaret et eller andet sted på FLUG
hjemmesiden. Men da jeg heller ikke gider finde det, så send endelig forslaget
her.

Under eventuelt kan der normalt ikke vedtages noget på en generalforsamling,
men vi plejer nu ikke at holde så fast på formerne.

Mvh,

Bo.
Felix Drud
2009-08-25 14:10:35 UTC
Post by Bo Thorsen
Post by Felix Drud
[...]
Jeg har kigget på hjemmesiden og jeg har læst vedtægterne igennem.
Mit forslag er, at oprette en officiel Facebook gruppe/side og på den
måde nå ud til flere personer - specielt unge.